Sunday, 6 May 2012

a summer day



Hallo~ dit is nou precies een outfit die ik, als ik geld zou hebben, in de zomer zo zou dragen! Ik houd erg van schattig ondergoed, sandaaltjes en dit soort "drop back skirts" (?) Helaas bezit ik nog geen drop back rokje, maar daar hoop ik snel verandering in te brengen. Ik kom ze namelijk overal tegen; asos, topshop, forever21 en riverisland. Ik vind het echt een heel schattig rokje, en vooral ook in die kleur.

Maargoed, ik ben nog niet zo lang aan het bloggen in het Nederlands en dat vind ik eigenlijk heel wat moeilijker dan in het engels. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik voor alles de juiste woorden kan vinden haha, best raar toch. Ik ben deels Nederlands maar kan alles veel beter kwijt in het engels, serieus mijn Nederlands is er ook erg op achteruit gegaan de laatste tijd...

Anyways, wat vinden jullie van deze combinatie? of de items?
In de volgende blogpost zal ik meer mijn best doen op het schrijven van een boeiend stukje :-)


Love, Merel.

11 comments:

  1. He! bedankt voor het volgen! ik wil je ook volgen maar weet alleen niet hoe haha! Wel een super mooie blog

    ReplyDelete
  2. mooie kleuren
    Liefs, Mi-lou

    ps. Heb je toevallig mail

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke schoentjes!

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een lievige spulletjes!
    Thanks voor je reactie op mn blog :)

    ReplyDelete
  5. It looks so solitary and soft. I would love to wear that on a hot summer day.

    ReplyDelete
  6. Hee! Wat leuk dat je een reactie op m'n blog hebt achtergelaten. Bedankt voor je compliment, ik vind het echt heel leuk om te horen. :)

    Mooie outfit. Lieve en neutrale kleur ook, heel draagbaar!

    Liefs!

    ReplyDelete
  7. Dankje voor de reactie op mijn blog ;) en een leuke broche draag je!

    http://itsraininghas.blogspot.com

    x rielle

    ReplyDelete